• Χρειάζεται να έχω ιστοσελίδα;

    Όχι. Μπορούμε να σου δημιουργήσουμε εμείς ένα καινούργιο. Αν θέλετε να κρατήσετε το ήδη υπάρχον δικό σας κανένα πρόβλημα. Απλά θα ενσωματώσουμε το κουμπί ηλεκτρονικής παραγγελιάς εκεί.

  • Θα χρειαστεί να πληρώσω για την δική μου διαδικτυακή φιλοξενία (Web Hosting)

    Όχι. Η φιλοξενία συμπεριλαμβάνεται. Εμείς αναλαμβάνουμε όλα τα τεχνικά θέματα ώστε εσείς να συγκεντρωθείτε στην επιχείρηση σας και να κάνετε τους πελάτες σας ευτυχισμένους.

  • Θα μπορώ να ενημερώσω την ιστοσελίδα μου;

    Θα έχετε την δυνατότητα να συνδεθείτε στον πίνακα ελέγχου και να κάνετε όποια αλλαγή θέλετε.
    Ή μπορούμε να το κάνουμε εμείς για εσάς. Απλά στείλτε μας ένα μήνυμα με τις αλλαγές που θέλετε.

  • Πως θα με πληρώνουν οι πελάτες μου για τις παραγγελίες;

    Απευθείας σε εσάς. Είτε φυσικά με την παράδοση, είτε ηλεκτρονικά κατευθείαν στον τραπεζικό σας λογαριασμό. Σας βοηθάμε να τα ρυθμίσετε όλα.

  • 30 Ημέρες δωρεάν δοκιμή;

    Ακριβώς! Μπορείτε να κάνετε μια δωρεάν δοκιμή του βασικού πακέτου. Είμαστε σίγουροι ότι θα μείνετε ευχαριστημένοι από την υπηρεσία μας. Αλλά αν για κάποιο λόγο δεν είσαστε, μπορείτε να διακόψετε αμέσως.

  • Υπάρχει μακροπρόθεσμη δέσμευση;

    Καμία δέσμευση, καμία προμήθεια, μπορείτε να διακόψετε ανά πάσα στιγμή.

  • Πως μπορούνε οι πελάτες μου να παραγγείλουν από το κινητό τους τηλέφωνο;

    Προσφέρουμε έναν έξυπνο σύνδεσμο «Μενού & Παραγγελία» για τις κοινοποιήσεις στο facebook για την εύκολη και άμεση πρόσβαση του πελάτη στο σημείο πώλησης.
    Αυτός ο έξυπνος σύνδεσμος εντοπίζει τον τύπο της συσκευής και εξυπηρετεί το μενού στην κατάλληλη μορφή, συμπεριλαμβανομένων των κινητών.

  • Μπορώ να δέχομαι ηλεκτρονικές πληρωμές;

    Εάν ένα εστιατόριο θέλει να ενεργοποιήσει τις πληρωμές μέσω πιστωτικών καρτών διαδικτυακά για τους πελάτες του, χρειάζονται τα εξής δύο πράγματα:
    1. Ένας λογαριασμός εμπόρου-επαγγελματια σε μια πύλη πληρωμής που υποστηρίζουμε, για παράδειγμα από το www.stripe.com ή PayPal .  Κάθε πύλη πληρωμής θα χρεώνει κάθε φορά ανά συναλλαγή, ανατρέξτε στην ιστοσελίδα της πύλης πληρωμής για λεπτομέρειες.
    2. Ο «Συνδετήρα» που συνδέει την πύλη πληρωμής με το ηλεκτρονικό μας σύστημα παραγγελιών. Αυτό περιλαμβάνει ένα μηνιαίο πάγιο λογαριασμό / λογαριασμό εστιατορίου (δεν υπάρχει άλλη αμοιβή συναλλαγής και περιλαμβάνει ένα απεριόριστο ποσό συναλλαγών).
    Το εστιατόριο μπορεί να επιλέξει μεταξύ πολλών μεθόδων πληρωμής όπως και με τραπεζικές κάρτες Visa – MasterCard
    Σημειώστε ότι οι ηλεκτρονικές πληρωμές θα πραγματοποιούνται μόνο αν η υπηρεσία έχει αγοραστεί και ο λογαριασμός εμπόρου έχει συνδεθεί με επιτυχία

  • Θα μείνει ικανοποιημένος ο πελάτης μου;

    Ένας τεράστιος παράγοντας στην απόφαση για το αν θα χρησιμοποιηθεί μια υπηρεσία παραγγελίας από τρίτους ή απευθείας στο σύστημα του καταστήματος είναι η ικανοποίηση του πελάτη.
    Όταν χρησιμοποιείτε μια υπηρεσία τρίτου μέρους, τα εστιατόρια χάνουν τον έλεγχο της συνολικής εμπειρίας του πελάτη – τουλάχιστον ένα μέρος εξαρτάται από την υπηρεσία που λαμβάνουν οι πελάτες μέσω της πύλης τρίτων και της υπηρεσίας παράδοσης.
    Πρόσφατη έρευνα του Restaurant Business News αναφέρει ότι το 74% των πελατών παράδοσης κατοίκων λένε ότι θα προτιμούσαν να παραγγείλουν απευθείας από ένα εστιατόριο σε αντίθεση με την παραγγελία μέσω τρίτου.

  • Θα έχω πρόσβαση στο πελατολόγιο μου;

    Μια άλλη σημαντική διαφορά μεταξύ της χρήσης μιας πλατφόρμας παραγγελίας τρίτου μέρους και μιας προσωπικής λύσης παραγγελιών  είναι η πρόσβαση και η κατοχή δεδομένων.
    Καθώς θεσπίζονται νέοι κανονισμοί σχετικά με τα προσωπικά στοιχειά και τι μπορούν να κάνουν οι ηλεκτρονικές υπηρεσίες, δεν είναι βέβαιο ότι τα εστιατόρια θα μπορούν να έχουν πρόσβαση και να αναλύουν  τα δεδομένα για τους πελάτες τους χρησιμοποιώντας πλατφόρμες τρίτων.
    Τα εστιατόρια με τα δικά τους συστήματα θα είναι σε θέση να συλλέγουν τα δικά τους δεδομένα, τα οποία μπορεί να έχουν μεγάλη αξία για το μάρκετινγκ, την επιχειρηματική αποδοτικότητα και την κερδοφορία μακροπρόθεσμα.